



Oplegger bakwagen tweedehands Trailor achterklep
- 1999
- 38 Ton
- 13/09/1999
- 59550 ROBERSART
- Trailor
Belangrijkste informatie
|
|
---|---|
Klantenref.: | CR030 LP6042 |
Websiteref.: | 8547349 |
Carrosserie | Bakwagen |
Merk | Trailor |
Staat | Tweedehands |
Datum eerste registratie | 13/09/1999 |
Land | FRANKRIJK |
Fabrikant | Trailor |
Optie carrosserie bakwagen |
---|
|
Afmetingen |
|
---|---|
Breedte | 2.55 meter |
Lengte | 13.80 meter |
Oppervlak | 35.19 m2 |
Hulpstukken Trailor oplegger |
|
---|---|
|
Specificaties |
|
---|---|
Assen | 3 assen |
Aantal ton |
|
---|---|
Nuttig laadvermogen | 30.12 Ton |
Eigengewicht | 7.88 Ton |
Totaal beladen gewicht | 38 Ton |
Banden |
|
---|---|
Staat en afmetingen banden | 385/65R22.5 50% USURE |
Opmerkingen |
---|
ESSIEUX SMB - HAYON A REVISER - FREINS TAMBOUR
VIN : VFNSYY3CXXAL20314 |
Alles zien
|
Opmerkingen |
---|
ESSIEUX SMB - HAYON A REVISER - FREINS TAMBOUR
VIN : VFNSYY3CXXAL20314 |
Belangrijkste informatie
|
|
---|---|
Klantenref.: | CR030 LP6042 |
Websiteref.: | 8547349 |
Carrosserie | Bakwagen |
Merk | Trailor |
Staat | Tweedehands |
Datum eerste registratie | 13/09/1999 |
Land | FRANKRIJK |
Fabrikant | Trailor |
Optie carrosserie bakwagen |
---|
|
Afmetingen |
|
---|---|
Breedte | 2.55 meter |
Lengte | 13.80 meter |
Oppervlak | 35.19 m2 |
Hulpstukken Trailor oplegger |
|
---|---|
|
Specificaties |
|
---|---|
Assen | 3 assen |
Aantal ton |
|
---|---|
Nuttig laadvermogen | 30.12 Ton |
Eigengewicht | 7.88 Ton |
Totaal beladen gewicht | 38 Ton |
Banden |
|
---|---|
Staat en afmetingen banden | 385/65R22.5 50% USURE |
Opmerkingen |
---|
ESSIEUX SMB - HAYON A REVISER - FREINS TAMBOUR
VIN : VFNSYY3CXXAL20314 |
Alles zien
|
Opmerkingen |
---|
ESSIEUX SMB - HAYON A REVISER - FREINS TAMBOUR
VIN : VFNSYY3CXXAL20314 |

Oplegger bakwagen dubbele etage Fruehauf

Oplegger bakwagen polyfond bakwagen Fruehauf DF32



Oplegger bakwagen Fruehauf CN 552 JQ



Nieuw oplegger bakwagen dubbele etage Burgers Carrosserie DISPONIBLE pour transports Roll / Palettes jusqu'à 55 Euro
